Projekt osobní regenerace – část první

Během mojí desetileté zkušenosti s používáním vibračního cvičení, jsme viděl jeho všemožné využití: jógu, vzpírání, box, Tai Chi, Pilates, poporodní cvičení, MMA a spoustu dalších disciplín, kde při výběru náčiní Power Plate® figuruje jako první volba. Ať už zvyšujete vaši kondici jakoukoli formou vibračního cvičení, je provázena neměnnými faktory. Jedním z nich je i magické slovo. Slovo, které vykouzlí úsměv na naší tváři a při pouhém pomyšlení na něj tajeme jako sníh…masáž. Jaká úžasná věc, luxus, ke kterému nemá přístup každý, ale každý by si ho zasloužil, malá útěcha, regenerace a relaxace v našich životech.

Jako průvodci na vaší cestě k osobní regeneraci jsem sestavil seznam svých top 5 rad jak z vašich Power Plate®. masáží vytěžit co nejvíc.

  1. Buďte důslední – I pouhých pět minut vibrační masáže může být nanejvýš přínosných. Každý máme jen málo času nazbyt denně. Po každém cvičení si vyhraďte čas navíc pro ozdravný proces. Udělejte z toho svůj zvyk.
  2. Buďte konkrétní – Zaměřte se na místa, která podstoupila během tréninku největší zátěž, to platí hlavně pro ty z nás, kdo mají málo času. Vzpěrači, rozpruďte krev v bocích a hýždích, běžci, zacilte na boky. A masáž zad si zasloužíme všichni!
  3. Používejte ruce – Přidáním mírného tlaku na danou oblast můžeme docílit proniknutí vibrací hlouběji do tkání. Při uvolnění potom dochází ke zvýšení krevního oběhu a k lymfatické drenáži.
  4. Buďte hodně tvůrčí – Použití doplňkových nástrojů, jako třeba válečku nebo trigger ballu může sice cvičení trochu ubrat na pohodlnosti, ale také výrazně ovlivnit vaši regeneraci díky tomu, že zvyšují cirkulaci krve a napomáhají i navrátit tok krve do tkání. Abyste předešli přetížení tkáně a zajistili si, že nepohodlí nepřeroste v bolest, nepracujte s citlivými místy nikdy vice než 10-15 vteřin. Mezi požitkem a bolestí je tenká hranice a občas méně je výrazně více!

      5. Nastavte se k úspěch – Výběr správného nastavení je u každého jiný. Založte své rozhodnutí primárně na vaše pohodlí. Tam, kde je to vhodné, může užívání nejvyšší frekvence (50Hz) a vysoké amplitudy (G-faktor 8) umožnit velmi výrazné zvýšení cirkulace, řiďte se ale vlastním úsudkem a pohodlím. Důležitá poznámka: při takové úrovni je mírné štípání a pocit tepla úplně normální!

A jako poslední rada, prosím, nezapomeňte před použitím jakéhokoli doplňkového tlaku rukou nebo nástrojů vzít v úvahu všechny minulé nebo nové zdravotní podmínky, zranění nebo potíže, které jste vy nebo váš klient měli. Pokud je využívána správně, může asistovaná masáž s vibracemi fenomenálním způsobem napomáhat vaší regeneraci. Ve druhé části předvedeme, jak dostat Power Plate® masáž na další úroveň přidáním několika dynamických pohybů, které vám jistě udrží úsměv na tváři.

David Howatson

Power Plate® Master trainer.

personal-power-plate-123

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole.